13.09.2006 :: 20:09
I have a problem that I cannot explain I have no reason why I shouldve been so plain have no questions but I sure have excuse I lack the reason why I should be so confused I know how I feel when im around you I dont know how I feel when im around you Around you Left a message but it aint a bit of use I have some pictures but what might be the deuce Today you saw, you saw me you explained Playin the show and running down the plain I know how I feel when im around you I dont know how I feel when im around I know how I feel when im around you I dont know how I feel when im around you

sa sprawy na ktore nie mam wplywu i nie wiem jak to sie dzieje, aktulnie mam mentlik w glowie i to sie tyczy hmm (no nie wiecie? ) Jezu ile wam trzeba tlumaczyc - facetow jak zwykle u 16latki. no ale bez komenatrza (mojego) zeby bylo optymistycznie pozdrawiam wszystkich ktorzy to czytaja i tych przez ktorych mam mentlik w mojej glowie :P eh niektorzy to przewracaja moj swiat do gory nogami i ja na to nie mam wplywu, a co gorsza nie chce go chyba miec bo tak jest lepiej :P - weselej - bardziej kolorowo :P i w ogole zajebiscie :P a w sumie to nie wiem czy oni o tym wiedza ale to chyba kwestia mojego wieku i malego rozumku jak u puchatka (chociaz nie znosilam tej ksiazki - przerobka jest 100% lepsza :P )